Dag 3 to Porthgain

11 augustus 2018 - Porthgain, Verenigd Koninkrijk

Dag 3 smotgens een bui maar verder weer een prachtige dag om te lopen naar Portgain, dan de bus naar Fishguard en de auto naar Cardiff, het is mooi geweest, morgen en overmorgen gaat het de hele dag regenene. Goed voor Wales want ook hier is het droog geweest, maar wij houden het boor gezien, daarbij beginnen de voeten van Bjorn ook te verkrampen,

Wat een genied, echt super mooi, geen stukje recht, klimmen en klaiteren maar we hebben ervan genoten

1. Roos en Cynt:
    11 augustus 2018
    Voetjes dan maar rust geven eej!!
  2. J Uitenbroek:
    Wat jammer dat het weer slecht wordt, wij hopen toch dat jullie genoten hebben.
    Maar aan de foto s en filmpjes te zien, is het een reis om nooit te vegeten,en hebben jullie wat
    te vertellen.
    Een goede reis terug gewenst, en bedankt dat we jullie reis mee mochten maken.

Veel liefs,dikke knuffel allebei,

Groetjes, Opi en Omi xxxxxx
  3. Tante Ineke:
    11 augustus 2018
    Leuk om dagelijks jullie verslag te lezen.Goede reis terug.
  4. Selma Bouwer:
    12 augustus 2018
    Jammer dat jullie eerder terug moeten vanwegen het weer,maar jullie hebben wel wat mooie dagen gehad en ervan genoten zo te horen en te zien.Goede reis terug,zie jullie van avond.xxxx omi