De veerboottocht

7 augustus 2018

We zijn eindelijk op de boot we waren zo vroeg dat we op een boot mochten die eerder vertrekken de jongen bij het inchecken zei: i will put you on the earlier one. Die zin vergeten we nooit meer het is prachtig op de boot heerlijk windje op het dek en veel winkels en restaurats beneden we gaan nu lekker verder genieten we hebben nog maar 1 uurtje.

Greetings, Björn en Marcel.

1. J Uitenbroek:
    Hoi Bjorn en Marcel,
    Wat fijn dat jullie een boot eerder hebben, dat scheelt weer als je in Engeland aankomt.
    In gedachten zien wij jullie al op de boot, heerlijk weertje, alles aan boord, genieten jullie maar.
    Een voorspoedige reis verder,en hartstikke leuk dat je ons op de hoogte houdt.
    Groetjes van Opi, Omi en Tante Ien
  2. Selma Bouwer:
    7 augustus 2018
    Hallo jongens,zeker lekker dat jullie eerder op de boot konden.Hoe laat komen jullie nu in Engeland aan? Nu begint het links rijden,zal wel even wennen zijn.Is het gezellig op de boot,geen last van zeeziekte ? Nou jongens geniet er maar van en een goede reis verder.Dikke kus Omi Sel.
  3. J Uitenbroek:
    7 augustus 2018
    Zo flinke sterke mannen. Wat een zware tassen,wij hopen dat het niet te warm is morgen.
    Als jullie nog niet slapen,welterusten en morgen weer fit opstaan. Een hele fijne en mooie wandeling gewenst. Veel plezier en tot het volgende verslag, maar hou ook een beetje vakantie. Groetjes Opí en Omi xxxxxxx
  4. Roos en Cynt:
    7 augustus 2018
    Wat fijn dat jullie het, tot nu toe, al zo naar jullie zin hebben, geweldig !! Heel veel succes morgen! Hele dikke kus van ons xxx